Cum cumpar

Alege produsele

Folosind meniul din stanga paginii puteti selecta categoria sau subcategoria de produse care va intareseaza. De asemenea, puteti utiliza cautarea care se afla situata in partea stanga a paginii. Dupa gasirea produsului care corespunde dorintelor dumneavoastra, apasati butonul  pentru adaugarea acestuia in cosul de cumparaturi. In acest moment veti fi directionat catre pagina cosului de cumparaturi.

Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi contine toate produsele care dumneavoastra le-ati selectat. Aici, puteti actualiza cantitatile fiecarui produs (un produs este adaugat in cos cu cantitatea 1). Renuntarea la unul dintre produse se realizeaza prin setarea cantitatii la valoarea 0 si apasarea butonului Actualizeaza cosul. Daca doriti sa cumparati si alte produse, folositi butonul Continua cumparaturile pentru a reveni la ultima listare de produse. Pentru a vizualiza detaliile unui produs aflat in cosul de cumpraturi, faceti click pe numele acestuia.

Completarea datelor de livrare si trimiterea comenzii

Dupa configurarea cosului de cumparaturi, nu va mai ramane decat sa completati datele de livrare. Pentru inregistrarea unei comenzi este necesara creearea unui cont de utilizator. Daca aveti deja un cont, folositi formularul din dreapta paginii pentru autentificare, altfel completati campurile din zona Informatii autentificare care preced cosul de cumparaturi. Completati sau modificati, daca este cazul, detaliile de livrare. In cazul in care reprezentati o persoana juridica, completati datele necesare emiterii facturii. Nume firma, adresa, CUI, J, contul bancar si banca sunt campuri obligatorii iar adresa de facturarea trebuie specificata numai in cazul in care este diferita de adresa de livrare.
Dupa ce ati specificat toate informatiie necesare, apasati butonul TRIMITE COMANDA pentru finalizarea comenzii. Contul dumneavoastra va fi creeat, daca este cazul, si veti primi un email cu informatii referitoare la comanda.

Returnarea produselor

Aveți la dispoziție 14 zile pentru a anula achizițiile efectuate on-line si magazine .Vânzătorul este obligat să vă returneze banii în termen de 14 de zile de la primirea notificării de retragere, dar rambursarea poate întârzia în cazul în care comerciantul nu a primit produsele înapoi sau cel puțin dovada că le-ați trimis. Rambursarea trebuie să includă și eventualele taxe de expediere pe care le-ați plătit la efectuarea comenzii. Cu toate acestea, comerciantul poate percepe costuri suplimentare de livrare în cazul în care ați solicitat livrare non-standard (expres). Dumneavoastră va trebui să plătiți costurile returnării bunurilor către vânzător.

Atenție!

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Produse excluse

Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul următoarelor produse:

-produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar 
-suporturi sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire.